https://saftysign.ir/corporate-sign

saftysign

เริ่มเข้าขีดเขียน (23)
เด็กใหม่ (0)
เด็กใหม่ (0)
POST:28
เมื่อ 27 พฤษภาคม พ.ศ. 2563 03.38 น.

تابلو شرکتی :
دنیا در حال پیشروی است و همه شرکتها در صدد پیشی گرفتن از رقبا می باشند و می خواهند که محصولات و خدمات آنها به صورت مدرن و طبق متدهای روز دنیا تولید و وارد بازار شود . شرکت ها دارای رقبای زیادی در حوزه کاری خود می باشند و برای پیشی گرفتن از رقبای خود نیاز به تبلیغات پی در پی و گسترده دارند تا بتوانند برند شرکت خود را به دنیا معرفی کرده و محصولات خود را در سطح گسترده ای به فروش برسانند ، به همین منظور شرکتها برای کنترل بازار و رسیدن به فروش بهتر سعی دارند همواره در تولید محصولات خود خلاقیت و نوآوری به خرج دهند و محصولی را به بازار عرضه کنند که خاص باشد و سبب شگفتی مشتریان شده و پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان شده  و بتواند مورد استقبال واقع شود .

شرکت ها و کارخانجات مکان های بسیار وسیعی هستند که شامل بخش های متفاوتی نظیر طبقات ، سالن ها  ، اتاق ها و... می باشند و اکثراً شرکتها در کنار یکدیگر و در یک بخش همچون شهرک صنعتی واقع می شوند و زمانی که ارباب رجوع به این مکان های وسیع مراجعه می نماید پیدا کردن شرکت مدنظر بین چندین شرکت بزرگ کار مشکلی است اما اگر شرکت ، در سر درب محل خود ، تابلو شرکتی نصب کرده باشد که معرف نام ، لوگو و برند آن شرکت باشد ، ارباب رجوع به راحتی می تواند محل مدنظر خود را بیابد ، حال زمانی که افراد یا رانندگان وسایل نقلیه که جهت بارگیری یا تخلیه بار به شرکت های مربوطه مراجعه می نمایند برای رفتن به بخش خاصی از آن شرکت و انجام کاغذ بازی های داخل شرکت دچار سردرگمی شده و می بایست از اشخاص دیگر در مورد محل مدنظر پرس و جو نمایند پس برای راحتی ارباب رجوع لازم است از انواع تابلو راهنما هچون تابلو اسامی ، تابلو طبقات ، تابلو سالنی ، تابلو ورود ، تابلو شماره اتاق ، تابلو خروج اضطراری و ... برای بخش های متعدد شرکت یا کارخانه استفاده نمود تا هم افراد دچار سردرگمی نشوند و هم از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری نموده و کارها با سرعت بالاتری انجام پذیرند .

تابلو تبلیغاتی نصب شده در سر درب شرکت های سهامی عام یا خصوصی با نام تابلو شرکتی شناخته می شود . به دلیل اینکه شرکت ها مکان های بزرگی هستند و روزانه افراد زیادی در حال رفت و آمد به داخل شرکتها هستند و معمولا برای تهیه و تامین مواد مورد نیاز شرکت ها و همچنین برای خارج نمودن مواد تولید شده ، رانندگان وسایل نقلیه به طور دائم در حال رفت و آمد به داخل شرکت می باشند  بنابراین شرکت بدون وجود تابلو شرکتی در سر درب ، هنگام آدرس دهی دچار مشکلاتی می شود و تابلو شرکتی ، نام شرکت و برند را به سمع و نظر عموم می رساند و یک ابزار تبلیغاتی موثر برای معرفی برند شرکت به مخاطبین می باشد و زمانی که تابلو شرکتی در سر درب شرکت نصب نکرده باشید ارباب رجوع نمی توانند به راحتی مکان مدنظر را پیدا نمایند .

تابلو شرکتی چیست ؟
یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی که می تواند به معرفی برند و نوع کسب شما بپردازد تابلو شرکتی می باشد و بدون وجود تابلو شرکتی هویت یک شرکت پنهان می ماند .

انواع تابلو شرکتی :
تابلو شرکتی چلنیوم :

تابلو چلنیوم یکی از محبوب ترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر می باشد که دارای جلوه بصری درخشان همراه با نورپردازی های متفاوت است که نحوه نورپردازی تابلو سبب گرفتن لقب های متفاوت همچون تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم کریستال ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم ساده و تابلو چلنیوم لترمکس شده است . اما برای شرکت ها معمولاً از تابلو چلنیوم ساده یا لترمکس استفاده می شود و سایر مدل های پیاده سازی تابلو چلنیوم بیشتر برای تابلو مغازه مناسبتر است .

تابلو شرکتی استیل :

تابلو استیل یکی از گزینه های مناسب برای سفارش تابلو شرکتی است زیرا به دلیل عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین به داخل شرکت ها ، این تابلو کمتر کثیف می شود و درخشندگی و براقیت خودکار آن همواره پابرجاست و خاصیت تمیزی و براقی خودکار داشته و در مقابل شرایط جوی و آلایندگی ها کاملا مقاوم است . تابلو استیل نیز حاوی انواع متفاوتی است و می توانید به شکل های متعدد و به صورت ترکیبی نظیر تابلو پلاستیل استفاده نمایید . در هنگام سفارش تابلو استیل دقت نمایید که تابلوساز از استیل اصل استفاده نماید و به راحتی می توانید توسط یک آهنربا استیل اصل را شناسایی نمایید زیرا استیل اصل توسط آهنربا جذب نمی شود .

تابلو شرکتی وکیوم :

تابلو وکیوم نیز یکی از تابلوهایی است که به صورت حروف برجسته سه بعدی طراحی و نصب می شود و برای شکل پذیری حروف و حجیم نمودن آنها از خلاء تشکیل شده در ترموفرمینگ استفاده می شود . حروف برجسته سه بعدی وکیوم زیبایی فوق العاده ای را برای تابلو تبلیغاتی شما به ارمغان می آورد .

تابلو شرکتی پانچی :

حروف برجسته پانچی  نیز یکی از مدرن ترین و شیک ترین حروف ها برای ساخت تابلو تبلیغاتی است که برای ساخت رویه حروف این تابلو می توان از انواع حروف برجسته نظیر نئون پلاستیک ، استیل و چلنیوم استفاده نمود . برای ساخت تابلو پانچی می بایست به سه نکته قطر پانچ ، قطر لبه پانچ و تراکم پانچ توجه نمود تا یک تابلو تبلیغاتی زیبا خلق شود .

تابلو شرکتی ترموود :

از چوب ترموود برای ساخت تابلو ترموود و همچنین ساخت نمای ترموود استفاده زیادی می شود . معمولا شرکت ها برای تزیین دکوراسیون داخلی و نمای شرکت از چوب ترموود استفاده می کنند .  تابلو ترموود می تواند یک هویت کلاسیک برای شرکت شما به ارمغان بیاورد .

تابلو شرکتی نئون پلاستیک :

تابلو نئون پلاستیک از رایج ترین تابلوهایی است که در حوزه صنعت مورد استفاده واقع می شود . به دلیل استحکام حروف برجسته پلاستیکی به راحتی می توانید از این تابلو برای معرفی شرکت خود استفاد نمایید .

تابلو شرکتی فانتا کروم :

فانتاکروم یک نوع سیستم پوششی مدرنیته است که به عنوان جایگزین پوشش کروم سنتی مورد استفاده واقع می شود . توسط این سیستم پوششی به راحتی می توان بر روی سطوح متعدد سطحی کرومی و آینه ای ایجاد نمود . فانتاکروم بهترین پوشش متکی بر آب است و در سه مرحله پرایمر ، کروم و کوتینگ اجرا و پیاده سازی می شود و همه طیف های رنگی به جز سفید را شامل می شود . برای پاشیدن این پوشش بر روی سطوح مختلف از دستگاه آبکاری فانتاکروم استفاده می شود .

تابلو شرکتی کامپوزیت :

ورق کامپوزیت یکی از جدیدترین متریال هاست که بدلیل خواص زیادی از قبیل ضد حریق بودن ، محافظ صوتی ، سبکی و سایر مزایا امروزه توسط شرکت های زیادی هم در طراحی نمای کامپوزیت و هم در طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین ساخت تابلو کامپوزیت مورد استفاده واقع می شود . از ورق کامپوزیت می توان به عنوان زیرساز کلیه تابلوهای تبلیغاتی با حروف برجسته بهره جست .

تابلو شرکتی پترن :

تابلو پترن یکی از تابلوهای تبلیغاتی زیباست که با استفاده از ورق های پلکسی دولایه و لبه چلنیوم به صورت اشکال هندسی متفاوت ساخته می شود .

تابلو شرکتی فلکسی :

تابلو فلکسی یکی از پرکاربردترین تابلوهاست که اکثریت شرکت ها برای معرفی نوع برند ، آن را سفارش می دهند . این تابلو ساده است و به دو شکل بانور و بدون نور استفاده می شود .

تابلو شرکتی لایت باکس :

از تابلو لایت باکس معمولاً در بخش های داخلی شرکت برای معرفی به صورت آویز استفاده می نمایند و یا از مدل ایستاده آن برای معرفی کالاها و خدمات استفاد می کنند .

تابلو شرکتی پولکی :

یکی از زیباترین و مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی است که به اندازه چلنیوم طرفدار ندارد اما بسیار زیباست و می تواند از دوردست توجه هر رهگذری را جلب نماید . پولکی از تایل های پیش ساخته تشکیل شده است که جنس آن پلاستیک از نرم می باشد و به صورت اشکال هندسی متفاوت طراحی می شود و به عنوان زمینه انواع حروف برجسته بکار می رود .

تابلو راهنما : همان طور که در بالا بدان اشاره شد تابلو راهنما جهت هدایت و شناساندن بخش های متفاوت در یک شرکت مورد استفاده واقع می شود و نحوه چیدمان چارت سازمانی را در بخش های متعدد یک شرکت عام یا خاص به رخ می کشد . از این تابلوها برای شناسایی اتاق های موجود در داخل ساختمان ها ، واحد های متعدد سازمانی ، معرفی اسامی افراد و سمت هریک استفاده می شود . جنس تابلوهای راهنما می تواند از نوع فلکسی ، تابلو خطی یا تابلو لیرزی باشد که توسط دستگاه برش لیزری یا دستگاه حک و CNC بر روی چوب و ورق های پلکسی به صورت های متفاوت نظیر لایت باکس ایستاده یا آویز ساخته می شود .

به طور کل تابلو راهنمای شرکتی را می توان به چند دسته تقسیم بندی نمود که عبارتند از :

تابلو معرفی سمت و عنوان : جهت معرفی افراد و سمت آنها و بخشهای متفاوت نظیر قسمت فروش ، مدیریت ، تدارکات ، بخش حسابداری ، امور پرونده ها ، بخش اداری ، بایگانی و... مورد استفاده واقع می شود .

تابلوهای اعلانات : از این تابلوها جهت اطلاع رسانی ، دستورالعملهای جدید ، شعارهای تبلیغاتی و سازمانی استفاده می شود .

تابلوهای تبلیغاتی : تابلوی تبلیغاتی هم می تواند به عنوان تابلو سر در شرکت نصب شود و هم می تواند برای معرفی ساختمان های متعددی  که در داخل شرکت وجود دارد مورد استفاده واقع شود و یا هر گونه تبلیغات دیگر مرتبط با محصولات و خدمات که می توان به عنوان تابلو تبلیغاتی یا آگهی بر روی دیوار پیاده سازی نمود .

โพสตอบ

* ต้องล็อกอินก่อนครับ ถึงสามารถเโพสตอบได้

 
รอสักครู่กำลังโหลดข้อมูล
ข้อความ : เลือกเล่นเสียง
สนทนา